tirsdag 8. mai 2012

Fredag 4.5.12

Halla!

Har nå fått begynt på den delen av oppgaven der jeg fikk en utfordring av Torbjørn, jeg skulle spille inn instrument og blende det inn i min type musikk. Dennis var sykt sporty og stilte opp med gitar og skills. Vi fikk spillt inn noen enkle riff og noe litt hardt. Det har absolutt potensiale. Jeg er ikke 100% fornøyd med den rolige introen men kan fixe og ordne i FL, Satser på å få et bra resultat.

Jeg var jo ikke til stede under framføringene, og i den anledning lurer jeg på om jeg skal ha siden eller om jeg må skrive en rapport over arbeidet mitt?

Kristoffer!!

1 kommentar:

  1. Har du vist det du laget til Torbjørn? Jeg vil at du avtaler møte senest ila neste uke med ham og får fremvist det du har så langt. Det er noen som har avtalt fremføring for Tove i morgen vet jeg. Viktig at du får dette på plass veldig snart. Jeg vil også gjerne høre resultatet av utfordringen din. :)

    SvarSlett