lørdag 12. mai 2012

Fredag 11.5.12

LOGG:

Har i dag arbeidet hardt med prosjektet, jeg sier det ofte, men har kommet i gang med noe nytt, hehe... men denne gangen er det rått! synes nå jeg :-) Tracken ligger i gaten "Glitch hop", men er ganske særegen, noe som er litt fett.

Har begynt å sette mye fokus på mixing og mastering nå, slik at resultatet skal bli så bra som mulig. I den anledning har jeg lært å bruke en såkalt "limiter" som hjelper til med å unngå "clipping", jeg synes ikke at dette er hundre prosent optimalt, så kommer nok til å gå over manuelt til slutt.

Dagens prosjekt har gått på skinner hele veien, og jeg skal banne på at denne er på den endelige EP'en. Det gjenstår mye pirke arbeid men alt i alt så blir den meget bra!

Skal også ferdigstille 3 låter til, så det blir spennende å se hvilke jeg ender opp med! Dette blir spennende, ha en videre god helg!

Kristoffer

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar